تبریکی از بوبو

اول از همه تفلد عید شوما مفارک(از زبان  استاد گران قدر کلاه قرمزی بود)

دوم این که نرگس جونم تولدت مبارک امید وارم توی فصلی جدید از زندگیت  سرت به سنگ بخوره و آدم شی و بیای با نوشته هات مارو خوشحال کنی و منه پیر رو مایوس نکنی

بازم امید وارم در فصل جدید از زندگیت هوارتا موفقیت و خوشحالی و خبر های خوب و عالی منتظرت باشنالبته تنی سالم رو در وحله ی اول برات آرزو میکنماا...

بعد از همه ی این امیدوار بودن ها  باید بگم خیییلییی نامردی که مارو تنها گذاشتی رفتی بعدشم اسم خودشو گذاشته کله پاچه دوست(رجوع شود به پست آقای گوسفند )

خدا به سر شاهده از اون نفرین های بوبویی مبکنما اگه نیای به نوشتن ادامه بدیا......

مثلا خیر سرت تو  جزو اولین خواننده های نوشته های من بودی خجالت بکش دختر الان بیا ببین بوبو چه مردی شده برا خودش(البته هنوزم جورابام صورتیه باور نکن مرد شدم)

و این که نرگس دیگه چی میخوای؟میخوای به پات بیفتم و التماس کنم بیا به نوشته هات ادامه بده؟؟؟؟

ای خدا این بوبوی پیر رو این قدر ناراحت نکن مادررر...

خوب دیگه من برم دندون مصنوعی هامو بذارم تو دهنم برم پی کارم(عصبی و ناراحت میشم نباید دندونام تو دهنم باشه)

بازم تولدت مبارک نوگل باغ زندگی

نظرات 1 + ارسال نظر
نرگس شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:50 ق.ظ

مرسی عزیزم
چشم میام نوشته هاتو هم می خونم .
گفتی نوگل باغ زندگی یاد جشن شکوفه ها و مدرسه رفتن کلاس اولیا افتادم ! :دی
یادش بخیر همین دیروز کلاس اول بودم !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد