تولدت مبارک

تولدت مبارک نرگس جون 

 

  

اگر چیزی که صدا داره داری اجرا می کنی خاموشش کن تا صدای کلیپ رو بشنوی ،متشکرم 

من خیلی فکر کردم که چطور تولدت رو بهت تبریک بگم تقریبا از ۷ شهریور بود تو این فکر بودم تا اینکه اینطوری شد . نمی گم ۱۰۰ سال شی ،ان شالله عمر با عزت کنی و برای خودت و جامعه ات مفید باشی .(انسانها می تونند همدیگر رو دوست بدارند برای هم وقت بزارند و روزها به هم فکر کنند در حالی که هیچ وقت همدیگر رو ندیده باشند)     صداقت یک مرد

نظرات 5 + ارسال نظر
نرگس شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:26 ق.ظ

واقعا ممنونم !!!
اصلا فکر نمی کردم کسی به این چیزا فکر کنه !!!

نرگس شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:27 ق.ظ

راستی کلیپ اجرا نشد :(

نرگس شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:55 ق.ظ

تونستم کلیپ رو ببینم .
مشکل از من بود .
من جعبه بنفشه رو انتخاب کردم :دی

صداقت یک مرد شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:28 ق.ظ http://www.40khone.blogfa.com

خدا رو شکر که تونستی ببینیش
ببخشید دیگه اگر قشنگ نبود

صداقت یک مرد شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:29 ق.ظ

می خواستم یه کم متفاوت تر باشه به خاطر همین دیر شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد